Nawigacja
DEUTSCH PLUS
insta.ling
Aktualnie online
Gości online: 39
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Certyfikaty
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Marta Martyniuk
mgr Marta Martyniuk
Pn 1200 - 1500
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Anna Trochimowicz
mgr Anna Trochimowicz
Pn 730 - 1000
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Iwona Wąsik
mgr Iwona Wąsik
Pn 1000 - 1200
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Konkurs Rodzinny "Pisanka Wielkanocna"
Serdecznie zapraszamy uczniów kl. 1-3
do udziału w Konkursie Rodzinnym "Pisanka Wielkanocna".
REGULAMIN:
1. Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa nr 50 im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Prymasa Tysiąclecia w Lublinie reprezentowana przez nauczycieli: Elżbietę Korzeniowską i Annę Trzos-Mularczyk.
2. Cele konkursu:
- upowszechnianie tradycji związanych z Wielkanocą;
- zachęta do współpracy międzypokoleniowej i podejmowania kreatywnych form spędzania czasu w rodzinie;
- rozwijanie pasji i talentów plastycznych wśród uczniów;
- zachęta do korzystania z różnych materiałów, nie tylko typowo plastycznych;
- rozwijanie umiejętności korzystania z nowoczesnych technologii np. internetu jako inspiracji.
3. W konkursie mogą wziąć udział uczniowie klas pierwszych, drugich oraz trzecich naszej Szkoły.
4. Każdy uczeń zgłasza tylko jedną pracę.
5. Termin zgłaszania prac: 26 marca 2021 r. (piątek)
6. Forma zgłaszania prac: dostarczenie do organizatora – p. Elżbiety Korzeniowskiej, p. Anny Trzos-Mularczyk lub pozostawienie w portierni.
7. Praca konkursowa powinna:
- być wyrazem kreatywności autora;
- być estetycznie wykonana;
- mieć formę przestrzenną, owalną; format nieprzekraczający 20 cm (wysokość pisanki);
- być opisana: imię, nazwisko, klasa autora (karteczkę doczepić do pisanki);
8. Ogłoszenie wyników, poprzez zamieszczenie ich na stronie internetowej Szkoły, nastąpi 1 kwietnia 2021 r.
9. Zachęcamy do dokumentowania etapów powstawania pracy poprzez zrobienie zdjęć i przesłanie na adres: ja_anka@o2.pl. Z prac konkursowych oraz przesłanych zdjęć zostanie stworzona i umieszczona na stronie szkoły prezentacja multimedialna.
10. W skład jury wchodzą nauczyciele i dyrekcja naszej Szkoły. Sponsorem nagród jest Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 50.
11. Nagrody i dyplomy zostaną wręczone po Świętach Wielkanocnych.
Serdecznie zapraszamy!
Na Wasze piękne, twórcze prace czekamy do piątku 26 marca 2021 r.
E. Korzeniowska
A. Trzos-Mularczyk
do udziału w Konkursie Rodzinnym "Pisanka Wielkanocna".
REGULAMIN:
1. Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa nr 50 im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Prymasa Tysiąclecia w Lublinie reprezentowana przez nauczycieli: Elżbietę Korzeniowską i Annę Trzos-Mularczyk.
2. Cele konkursu:
- upowszechnianie tradycji związanych z Wielkanocą;
- zachęta do współpracy międzypokoleniowej i podejmowania kreatywnych form spędzania czasu w rodzinie;
- rozwijanie pasji i talentów plastycznych wśród uczniów;
- zachęta do korzystania z różnych materiałów, nie tylko typowo plastycznych;
- rozwijanie umiejętności korzystania z nowoczesnych technologii np. internetu jako inspiracji.
3. W konkursie mogą wziąć udział uczniowie klas pierwszych, drugich oraz trzecich naszej Szkoły.
4. Każdy uczeń zgłasza tylko jedną pracę.
5. Termin zgłaszania prac: 26 marca 2021 r. (piątek)
6. Forma zgłaszania prac: dostarczenie do organizatora – p. Elżbiety Korzeniowskiej, p. Anny Trzos-Mularczyk lub pozostawienie w portierni.
7. Praca konkursowa powinna:
- być wyrazem kreatywności autora;
- być estetycznie wykonana;
- mieć formę przestrzenną, owalną; format nieprzekraczający 20 cm (wysokość pisanki);
- być opisana: imię, nazwisko, klasa autora (karteczkę doczepić do pisanki);
8. Ogłoszenie wyników, poprzez zamieszczenie ich na stronie internetowej Szkoły, nastąpi 1 kwietnia 2021 r.
9. Zachęcamy do dokumentowania etapów powstawania pracy poprzez zrobienie zdjęć i przesłanie na adres: ja_anka@o2.pl. Z prac konkursowych oraz przesłanych zdjęć zostanie stworzona i umieszczona na stronie szkoły prezentacja multimedialna.
10. W skład jury wchodzą nauczyciele i dyrekcja naszej Szkoły. Sponsorem nagród jest Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 50.
11. Nagrody i dyplomy zostaną wręczone po Świętach Wielkanocnych.
Na Wasze piękne, twórcze prace czekamy do piątku 26 marca 2021 r.
E. Korzeniowska
A. Trzos-Mularczyk