Nawigacja
DEUTSCH PLUS
insta.ling
Aktualnie online
Gości online: 24
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Certyfikaty
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Marta Martyniuk
mgr Marta Martyniuk
Pn 1200 - 1500
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Anna Trochimowicz
mgr Anna Trochimowicz
Pn 730 - 1000
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Iwona Wąsik
mgr Iwona Wąsik
Pn 1000 - 1200
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
MÓJ LUBLIN
SZKOLNEGO KONKURSU NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ LUB FILM
1. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów klas IV – VI Szkoły Podstawowej nr 50 w Lublinie.
2. Przedmiotem konkursu jest przygotowanie prezentacji multimedialnej lub filmu ukazującego najciekawsze zabytki naszego miasta, promującego nasze miasto.
3. Cele konkursu:
• ukazanie najciekawszych zabytków Lublina,
• promocja naszego miasta,
• rozwijanie umiejętności posługiwania się technologią informacyjną,
• kształtowanie umiejętności selekcji potrzebnych informacji,
• wdrażanie do korzystania z różnorodnych źródeł informacji z poszanowaniem praw autorskich,
4. Sposób przeprowadzenia konkursu:
Prace mogą być wykonywane indywidualnie bądź w zespołach 2-osobowych. Kryteria oceniania prac wykonanych indywidualnie i zespołowo są takie same.
4.1. W przypadku prezentacji multimedialnej praca zgłoszona do konkursu powinna być wykonana w programie PowerPoint (pakiet programu Microsoft Office) bądź w programie Impress (pakiet OpenOffice) i zapisana w formacie umożliwiającym otwarcie jej bezpośrednio w w/w programach (z rozszerzeniem ppt lub odp).
Ilość slajdów powinna wynosić od 10 do 20.W prezentacji powinny być zawarte informacje o wykorzystywanych materiałach źródłowych oraz o autorach pracy.
4.2. W przypadku filmu praca może być wykonana dowolnym programem umożliwiającym zapis w formacie mp4, avi lub wmv z rozdzielczością 360p, 480p, 720p lub 1080p.
Długość trwania filmu od 3 do 8 min. W filmie powinny być zawarte informacje o wykorzystywanych materiałach źródłowych oraz o autorach pracy.
5. Miejsce i termin składania prac:
Prace należy dostarczyć na pendrive do nauczycieli przyrody organizujących konkurs. (pendrive’y będą zwrócone po zakończeniu konkursu).
Prace przyjmowane będą do dnia 21.04.2017r.
6. Kryteria oceny prac konkursowych:
6.1. Komisja będzie najwyżej oceniała prace:
- prezentujące temat w sposób interesujący i przyciągający uwagę,
- charakteryzujące się oryginalnym ujęciem tematu i ciekawymi przemyśleniami
- napisane językiem zrozumiałym, mające walory edukacyjne i popularyzacyjne
6.2. Oceniana będzie również:
- estetyka i efekt wizualny
- zawartość prezentacji
- grafika i cała szata graficzna
- przejrzystość
- techniczna poprawność wykonania
7. Rozstrzygnięcie konkursu:
Wynik konkursu zostanie opublikowany na stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej, a najlepsze prace zostaną nagrodzone.
8. Postanowienia końcowe:
Decyzja komisji oceniającej jest nieodwołalna. Przystępujący do konkursu uczestnik akceptuje postanowienia powyższego Regulaminu. Regulamin konkursu i jego wyniki będą dostępne na stronie internetowej szkoły. Akceptacja powyższego regulaminu wiąże ze sobą prawo do późniejszego wykorzystania prac.