Nawigacja
DEUTSCH PLUS
insta.ling
Aktualnie online
Gości online: 28
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Certyfikaty
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Marta Martyniuk
mgr Marta Martyniuk
Pn 1200 - 1500
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Anna Trochimowicz
mgr Anna Trochimowicz
Pn 730 - 1000
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Iwona Wąsik
mgr Iwona Wąsik
Pn 1000 - 1200
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Witaj majowa jutrzenko
Odpoczywając w czasie majówki, uczniowie klas młodszych doskonale wiedzą, z jakiej okazji świętują. Większość jeszcze przed przerwą majową opracowała majowe zagadnienia. Każda z klas miała swój własny pomysł na dowiedzenie się, dlaczego szczególnie 3 maj jest dla Polaków tak ważnym dniem. Zajęcia edukacyjne na ten temat odbywały się także w świetlicy na filii.
I tak jedne z pierwszaków wsłuchując się w słowa piosenki: „Witaj majowa jutrzenko” przygotowały symbole narodowe na klasową gazetkę: tekst „Mazurka Dąbrowskiego”, harmonijną flagę i orła w koronie z piórami z odbitych dłoni małych Polaków. Przy okazji pokolorowali kolorowankę inspirowaną obrazem Jana Matejki: Konstytucja 3 maja.
Klasy drugie i trzecie z kolei po analizie tekstu: Święto Narodowe Trzeciego Maja, rozwiązywały quiz: prawda/fałsz. Uczniowie pisali także test wyboru: Kalendarium zawierający informacje dotyczące wydarzeń poprzedzających i następujących po uchwaleniu ustawy zasadniczej. Następnie wykonywały prace plastyczne: wybierały kontur Polski spośród innych, odszukiwały i kolorowały polską flagę i godło.
Różnorodność zajęć o polskiej ustawie zasadniczej, pierwszej w Europie, a drugiej na świecie, z pewnością zaowocuje długotrwałym ich zapamiętaniem.
Ela Korzeniowska
I tak jedne z pierwszaków wsłuchując się w słowa piosenki: „Witaj majowa jutrzenko” przygotowały symbole narodowe na klasową gazetkę: tekst „Mazurka Dąbrowskiego”, harmonijną flagę i orła w koronie z piórami z odbitych dłoni małych Polaków. Przy okazji pokolorowali kolorowankę inspirowaną obrazem Jana Matejki: Konstytucja 3 maja.
Klasy drugie i trzecie z kolei po analizie tekstu: Święto Narodowe Trzeciego Maja, rozwiązywały quiz: prawda/fałsz. Uczniowie pisali także test wyboru: Kalendarium zawierający informacje dotyczące wydarzeń poprzedzających i następujących po uchwaleniu ustawy zasadniczej. Następnie wykonywały prace plastyczne: wybierały kontur Polski spośród innych, odszukiwały i kolorowały polską flagę i godło.
Różnorodność zajęć o polskiej ustawie zasadniczej, pierwszej w Europie, a drugiej na świecie, z pewnością zaowocuje długotrwałym ich zapamiętaniem.
Ela Korzeniowska