Nawigacja
DEUTSCH PLUS
insta.ling
Aktualnie online
Gości online: 41
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Użytkowników online: 0
Łącznie użytkowników: 20
Najnowszy użytkownik: Dorota Ziolkowska-Zych
Certyfikaty
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Marta Martyniuk
mgr Marta Martyniuk
Pn 1200 - 1500
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Wt 1200 - 1400
Śr 730 - 915
Cz 1200 - 1315
Pt 900 - 1200 filia
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Anna Trochimowicz
mgr Anna Trochimowicz
Pn 730 - 1000
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Wt 1000 - 1200
Śr 1100 - 1300
Cz 730 - 900
Pt 1100 - 1400
Dyrekcja
Wicedyrektor
mgr Iwona Wąsik
mgr Iwona Wąsik
Pn 1000 - 1200
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Wt 730 - 1100
Śr 1300 - 1500
Cz 1300 - 1400
Pt 730 - 1000
Zagrali utwory klasyczne w świetlicy
Grając na marakasach, trójkątach, tamburynach, janczarach, deszczownicach i guirach, 23 kwietnia 2018 r. dzieci ze świetlicy SP nr 50 koncertowały pod kierunkiem mgr Anny Jasińskiej.
Zabawa wpisywała się w prowadzone przez nauczycielkę cykliczne zajęcia muzyczne z elementami arteterapii. Aktywne słuchanie muzyki metodą Batii Strauss po raz kolejny okazało się atrakcyjną formą nauki poprzez zabawę. Metoda opracowana przez pianistkę z Izraela przybliżyła uczniom muzykę klasyczną.
Uczniowie, obserwując ruchy dłoni nauczycielki, wygrywali melodie przy utworach takich jak Polka Italiano, Magocs, Taniec Węgierski, Paszpasz, czy Aria na strunie G. Dzieci, grając w grupie na instrumencie, wnikały w strukturę utworu muzycznego, doskonaliły słuch, umiejętność koncentracji i współpracy w zespole. Metoda pozwoliła łączyć słuchanie muzyki, grę na instrumentach, taniec oraz śpiew z elementami pantomimy.
Zajęcia zakończyły się ćwiczeniem na kreatywne wykorzystanie sprzętów muzycznych, dając dzieciom możliwość improwizacji, relaksu i wyciszenia.
Anna Jasińska
Zabawa wpisywała się w prowadzone przez nauczycielkę cykliczne zajęcia muzyczne z elementami arteterapii. Aktywne słuchanie muzyki metodą Batii Strauss po raz kolejny okazało się atrakcyjną formą nauki poprzez zabawę. Metoda opracowana przez pianistkę z Izraela przybliżyła uczniom muzykę klasyczną.
Uczniowie, obserwując ruchy dłoni nauczycielki, wygrywali melodie przy utworach takich jak Polka Italiano, Magocs, Taniec Węgierski, Paszpasz, czy Aria na strunie G. Dzieci, grając w grupie na instrumencie, wnikały w strukturę utworu muzycznego, doskonaliły słuch, umiejętność koncentracji i współpracy w zespole. Metoda pozwoliła łączyć słuchanie muzyki, grę na instrumentach, taniec oraz śpiew z elementami pantomimy.
Zajęcia zakończyły się ćwiczeniem na kreatywne wykorzystanie sprzętów muzycznych, dając dzieciom możliwość improwizacji, relaksu i wyciszenia.
Anna Jasińska