B I P
Konkurs Prymasowski
Nawigacja
L K P S
Sekretariat
Sekretariat
Beata Bukowska
Beata Bukowska
Pn 700 - 1600
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330
telefon:
81 536 65 40
Godziny przyjęć
interesantów:
81 536 65 40
Godziny przyjęć
interesantów:
Pon. - Czw.
730 - 900
1300 -1430
Piątek
730 - 1000
730 - 900
1300 -1430
Piątek
730 - 1000
Kancelaria
Kancelaria
Kamilla Wójcik
Kamilla Wójcik
Pn - Pt
730 - 1530
730 - 1530
telefon:
81 536 65 36
81 536 65 36
PROJEKTY
DDK Węglin
DZIELNICOWY DOM KULTURY "WĘGLIN"
Przed nami nowy sezon warsztatowy DDK „Węglin”! Powakacyjnej przerwie wracamy z nową energią i zapraszamy do udziału w zajęciachmanualnych, tanecznych, cyrkowych, muzycznych, językowych i nie tylko! Wierzymy, żekażdy znajdzie w naszej ofercie coś dla siebie.
Szczegółowa oferta dostępna jest pod adresem: http://ddkweglin.pl/zajecia/
Czujesz, że w Twojej okolicy nic się nie dzieje? Brakuje Ci interesujących wydarzeń dla młodzieży? Dzięki programowi „Dzielnice Kultury – Młodzież Inspiruje Dzielnice” możesz otrzymać wsparcie finansowe - nawet 6000 zł - na realizację swojego pomysłu! Jeszcze dziś podziel się z nami swoją inicjatywą. Nabór trwa do 23 września! Nie przegap swojej okazji!
Szczegółowe informacje, niezbędne do przyjęcia zgłoszenia dokumenty oraz zgody dostępne są na: https://ddkweglin.pl/dzielnice-kultury/do-pobrania/
Aktywna Tablica
Budżet uczniowski
Masz pomysł?
Szczegóły w zakładce Rady Rodziców - Budżet uczniowski
Termin składania wniosków:
31. 10. 2022 r.
Zebrania z rodzicami
Spotkanie wychowawców z rodzicami
12 września 2022 r.
uczniów klas I - III
(PRZYDZIAŁ SAL)
13 września 2022 r.
uczniów klas IV - VII
(PRZYDZIAŁ SAL)
uczniów klas VIII
(PRZYDZIAŁ SAL)
OBIADY
OBIADY
Cena jednego obiadu - 5,00 złOpłata miesięczna ( 21 dni ) – 105,00 zł
Opłaty za obiady należy dokonywać przelewem na indywidualny numer konta ucznia, który jest do pobrania u intendenta lub w księgowości, do 10-go dnia każdego miesiąca z góry za dany miesiąc.
Informuję, że w razie braku wpłaty w terminie obiady mogą być blokowane.
W razie nieobecności dziecka można dokonać odpisu obiadu zgłaszając osobiście lub telefonicznie do stołówki
(tel. 536-65-22 lub beata.pasternak@sp50.lublin.eu )
w godzinach 7:30 – 8:30,
w przeciwnym wypadku opłata za posiłek będzie naliczona.
W przypadku rezygnacji z obiadów w stołówce szkolnej proszę o telefoniczne, mailowe lub osobiste poinformowanie intendenta.
Bardzo proszę aby wszystkie osoby, które nie zgłosiły się na obiady, a chcą korzystać ze stołówki szkolnej, złożyły deklarację w nieprzekraczalnym terminie do 7 września 2022 r., będzie wtedy możliwość korzystania z obiadów od 12 września 2022r.
Deklarację można złożyć osobiście u intendenta lub wysyłając skan zgłoszenia z własnoręcznym podpisem na adres: beata.pasternak@sp50.lublin.eu
Karta zgłoszenia do stołówki szkolnej dostępna jest na stronie internetowej szkoły w zakładce OBIADY.
INTENDENT STOŁÓWKI
Beata Pasternak
Aktualny jadłospis znajduje się w zakładce OBIADY
DZIENNIK
DZIENNIK ELEKTRONICZNY