B I P
Konkurs Prymasowski
Nawigacja
L K P S
Sekretariat
Sekretariat
Beata Bukowska
Beata Bukowska
Pn 700 - 1600
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330
Wt 700 - 1530
Śr 700 - 1500
Cz 700 - 1500
Pt 700 - 1330
telefon:
81 536 65 40
Godziny przyjęć
interesantów:
81 536 65 40
Godziny przyjęć
interesantów:
Pon. - Czw.
730 - 900
1300 -1430
Piątek
730 - 1000
730 - 900
1300 -1430
Piątek
730 - 1000
Kancelaria
Kancelaria
Kamilla Wójcik
Kamilla Wójcik
Pn - Pt
730 - 1530
730 - 1530
telefon:
81 536 65 36
81 536 65 36
PROJEKTY
KOMUNIKAT
Komunikat nr 7/2021
Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 50 w Lublinie
z dn. 18 marca 2021 r.
w sprawie zmiany organizacji w Szkole Podstawowej nr 50 w Lublinie ze względu na sytuację epidemiologiczną
1. Od dnia 22 marca do dnia 11 kwietnia 2021 r. nauczaniem zdalnym objęte są klasy I-VIII.
2. Podstawową formą komunikowania się szkoły z uczniami i ich rodzicami jest dziennik UONET + oraz platforma Microsoft Office 365.
3. Praca zdalna z uczniami odbywa się za pomocą Platformy Microsoft 365 - aplikacja Teams.
4. Zajęcia w trybie zdalnym będą realizowane według planu lekcji stacjonarnych.
5. O zasadach organizacji zajęć w klasach I-III decyduje wychowawca klasy.
6. W przypadku nieobecności nauczyciela w planie lekcji pojawi się informacja o zastępstwie lub redukcji lekcji.
7. W wyjątkowych sytuacjach na wniosek rodziców, dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego niektóre zajęcia mogą realizować na terenie szkoły (po uprzednim uzgodnieniu z dyrekcją).
8. Zajęcia opiekuńczo-wychowawcze w świetlicy szkolnej będą organizowane dla dzieci, których rodzice lub prawni opiekunowie są bezpośrednio zaangażowani w walkę z COVID-19. Rodzice tych uczniów proszeni są o wysyłanie zgłoszenie na adres : opieka@sp50.lublin.eu do 20 marca do godz. 15.00. (Na tej podstawie zostanie przydzielona stosowna ilość nauczycieli do opieki).
9. Uczniom klas VIII będą umożliwione konsultacje z przedmiotów egzaminacyjnych (indywidulanie lub w małych grupach).
10. Biblioteka jest dostępna dla uczniów. O chęci wypożyczenia książki należy wcześniej poinformować telefonicznie (tel. 815366537).
11. Szkoła codziennie zapewnia pomoc psychologiczno-pedagogiczną:
-poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. 9.00-13.00 (tel. 815366529, 815366543)
-wtorek w godz. 13.00-17.00 (tel. 815366529)
12. Kontakt ze szkołą w czasie zawieszenia zajęć stacjonarnych odbywa się telefonicznie, listownie, mailowo lub za pośrednictwem skrzynek podawczych, które znajdują się przy wejściach do szkoły.
13. Wejście do szkoły w czasie zawieszenia zajęć stacjonarnych będzie odbywać się przez furtkę od ul. Wielkopolskiej.
Dyrektor szkoły
mgr Ryszard Pawka
Jeden procent podatku 2021
KONKURSY PRZEDMIOTOWE
Wielkie gratulacje dla Laureatów i Finalistów konkursów przedmiotowych!!!
sześć tytułów LAUREATA oraz trzy tytuły FINALISTY
w konkursach przedmiotowych organizowanych przez Lubelskiego Kuratora Oświaty.
Sukces ten poprzedziły długie i bardzo intensywne przygotowania.
Serdecznie gratulujemy Uczniom, ich Rodzicom oraz Nauczycielom!
Wśród LAUREATÓW znalazły się:
• Hanna Godlewska z kl. 7. – konkurs polonistyczny,
• Aleksandra Gołębiowska z kl. 8. – konkurs polonistyczny,
• Katarzyna Kowalska z kl. 8. – konkurs polonistyczny,
• Weronika Podkościelna z kl. 8. – konkurs polonistyczny oraz z języka angielskiego,
• Karolina Starek z kl. 8. – konkurs z języka angielskiego.
Tytuł FINALISTY konkursu z języka angielskiego zdobyli:
• Bartosz Cegliński z kl. 8.
• Krystian Paterek z kl. 6.
• Przemysław Peliński z kl. 8.
Jesteśmy z Was dumni!
PROMOCJA SZKOŁY
SZKOŁA DOBRZE UŁOŻONA
U NAS WSZYSTKO DO SIEBIE PASUJE.
Absolwenci naszej szkoły są wszechstronnie wykształceni, otrzymują jedne z najwyższych lokat na egzaminach zewnętrznych i dzięki temu mogą dostać się do swoich wymarzonych szkół średnich.
Rekrutacja
Terminy rekrutacji do klas I w roku szkolnym 2021/22
Rekrutacja dla kandydatów spoza obwodu do szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022 rozpocznie się 22 marca 2021 r. o godz. 8:00 i zakończy się 29 marca o godz. 14:00.
Lp. | Rodzaj czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
---|---|---|---|
Postępowanie rekrutacyjne | |||
1. | Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym | 22.03.2021 godz. 8.00 |
29.03.2021 godz. 14.00 |
2. | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych | 31.03.2021 godz. 12.00 |
|
3. | Potwierdzanie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia | 31.03.2021 godz. 12.00 |
07.04.2021 godz. 14.00 |
4. | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych | 9.04.2021 godz. 13.00 |
|
Postępowanie uzupełniające | |||
5. | Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym | 04.05.2021 godz. 8.00 |
07.05.2021 godz. 14.00 |
6. | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych | 10.05.2021 godz. 14.00 |
|
7. | Potwierdzanie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia | 10.05.2021 godz. 14.00 |
11.05.2021 godz. 15.00 |
8. | Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych | 12.05.2021 godz. 14.00 |
Szczegółowe informacje w zakładce REKRUTACJA