Gimnazjum nr 24 w Lublinie

Kuratorium

Urząd Miasta






Lepsza Szkoła

Turystyka piesza

TurystykaDnia 24 września 2011 roku (sobota) zapraszam wszystkich zainteresowanych na rajd pieszy.

Trasa rajdu: Kozłówka - Kozłowiecki Park Krajobrazowy - Wandzin.
Długość trasy - ok. 15 km.
Wyjazd z Dworca Głównego PKS o godz. 8.55. Spotykamy o godz. 8.30 na Placu Zamkowym (pod lwem). Powrót w godzinach popołudniowych (ok. 16.00).
Należy zabrać ze sobą legitymację szkolną, co nieco do jedzenia i picia, wygodne buty, 2 bilety MPK (by dojechać na dworzec), 25 zł - na bilety autobusowe i inne ewentualne potrzeby.
Na trasie rajdu będzie ognisko !!!
UWAGA!
Zgłoszenia przyjmuje p. Jolanta Gawrylak.

Basen

NewsyW dniu 14 września 2011 r. w Zespole Szkół nr 7 w Lublinie podpisano protokół komisyjnego wprowadzenia wykonawcy basenu na plac budowy przy ul. Roztocze 14.

Ni mniej, ni więcej oznacza to rozpoczęcie prac budowlanych przy budowie krytej pływalni dla naszej szkoły (Huuura!).

W spotkaniu uczestniczyli:

Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Lublin - Marek Młynarczyk,
Dyrektor Zespołu Szkół nr 7 w Lublinie - Ryszard Pawka,
Kierownik Gospodarczy Zespołu Szkół nr 7 w Lublinie - Jan Król,
Radny Miasta Lublin - Jan Madejek,
Inspektor Nadzoru Robót Budowlanych - Bogdan Hetman,
Inspektor Nadzoru Robót Sanitarnych - Zbigniew Sech,
Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych - Edward Sobczyk,
Wykonawca: EDACH P.H.U. - Prezes - Jan Starownik,
Kierownik budowy - Jacek Smoleń.

Wykonawca rozpocznie pracę w terminie 10 dni od daty podpisania protokółu. Czas realizacji inwestycji przewidziany jest na 24 miesiące, ale - jak oświadczył wykonawca - termin może być krótszy... Wszystko zależało będzie od środków finansowych i od pogody, która (mamy nadzieję) będzie nam sprzyjać.

Zebranie z rodzicami

ZEBRANIE Z RODZICAMI - GIMNAZJUM
14 września (środa)


K L A S Y I
godz. 17:00
Spotkanie na holu na II piętrze - informacje Dyrektora.
Po spotkaniu zebrania z wychowawcami w salach:

klasa IA wych. Renata Furtak - sala 16
klasa IB wych. Barbara Gabryszewska - sala 23
klasa IC wych. Iwona Wąsik - sala 19
klasa ID wych. Jolanta Gawrylak - sala 17
klasa IE wych. Jolanta Migdał - sala 15

K L A S Y II
godz. 17:30

klasa IIA wych. Aneta Rydzoń - sala 24
klasa IIB wych. Barbara Sławek - sala 11
klasa IIC wych. Elżbieta Pogorzelec - sala 14
klasa IID wych. Magdalena Mecner-Janek - sala 18
klasa IIE wych. Bożena Fitzerman - sala 13
klasa IIF wych. Małgorzata Niedźwiadek - sala 12

K L A S Y III
godz. 17:30
Spotkanie na holu na II piętrze - informacje Dyrektora.
Po spotkaniu zebrania z wychowawcami w salach:

klasa IIIA wych. Justyna Kierepka - sala 21
klasa IIIB wych. Jolanta Przewęda - sala 20
klasa IIIC wych. Adam Aleksandrowicz - sala 20a
klasa IIID wych. Magdalena Migdał-Jarosz - sala 22

58. edycja międzynarodowego konkursu "Begegnung mit Osteuropa"

NiemieckiW tegorocznej 58. edycji konkursu wzięło udział 4.400 uczniów ze szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z Nadrenii - Westfalii oraz krajów Europy Wschodniej i Środkowej. Spośród 1400 prac nadesłanych na konkurs jury wyłoniło 40 najlepszych prac z NRW i 14 prac uczniów z Bułgarii, Polski, Rumunii, Rosji i Ukrainy.

Wśród laureatów konkursu znalazła się grupa uczniów i absolwentów naszego gimnazjum (Karolna Mącik, Agata Zalewska, Maciej Kuranc, Emilia Birska, Weronika Sowińska, Maciej Sowiński, Krystian Krzewiński, Marta Kokosińska i Bartłomiej Nowakowski), którzy do konkursu przystąpili wspólnie z niemiecką klasą Wartburg - Hauptschule z Munster. Uczniowie wygrali nagrodę pieniężną i tygodniowy wyjazd do Nadrenii - Westfalii.

To jednak nie jedyna nagrodzona praca, bowiem uczniowie obecnej klasy III d (Agnieszka Staniak, Michał Błaszczyk i Maciej Gołąb) również otrzymali nagrodę pieniężną w tym konkursie.
Gratulujemy wszystkim laureatom konkursu i opiekunom paniom Iwonie Rzymowskiej - Hołysz i Halinie Nowickiej!

Zapraszamy do udziału w 59. edycji konkursu. Informacje u nauczycieli języka niemieckiego

Artykuł w prasie niemieckiej na temat konkursu.

Zarządzenie Dyrektora Szkoły

Newsy

Zarządzenie nr 7/2011
Dyrektora Zespołu Szkół nr 7 w Lublinie
z dnia 06 września 2011 r.
w sprawie bezpieczeństwa uczniów

Na podstawie art. 39 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) w związku z art. 7 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.) w trosce o bezpieczeństwo uczniów, zarządzam co następuje:

§ 1. Wejście uczniów do szkoły odbywa się w następujący sposób:
- klasy 0 - III - wejściem od strony parkingu,
- gimnazjum i klasy IV - VI - wejściem głównym.

§ 2. Po ukończonych zajęciach uczniowie:
- kl. 0 - III - opuszczają szkołę wyjściem od strony parkingu,
- gimnazjum i klasy IV - VI - wyjściem głównym.

§ 3. Rodzice, opiekunowie uczniów kl. 0 - III podczas przyprowadzania i odbierania dzieci wchodzą wejściem od strony parkingu.

§ 4. Podczas przyprowadzania i odbierania uczniów rodzice i opiekunowie oczekują na swoje dzieci wyłącznie przy szatni lub przed wejściem do szkoły.

§ 5. Zgłoszenie odbioru dziecka z oddziału "0" i świetlicy szkolnej odbywa się przez wideofon.

§ 6. Interesanci oraz goście szkoły podczas wejścia do niej są zobowiązani podać pracownikowi szkoły cel wizyty oraz przybliżony czas jej trwania.

§ 7. Wszyscy pracownicy szkoły mają prawo i obowiązek zapytać osoby obce, chodzące po szkole o cel wizyty.

§ 8. Zabrania się rodzicom wchodzenia z dziećmi do stołówki szkolnej oraz oczekiwania na dzieci przy stołówce, świetlicy i salach lekcyjnych

§ 9. O wszystkich zachowujących się w sposób podejrzany lub niewłaściwy pracownicy szkoły powinni zawiadomić dyrektora bądź wicedyrektorów szkoły.

§ 10. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia. Traci moc zarządzenie 4/2006 Dyrektora Zespołu Szkół nr 7 w Lublinie z dn. 03 listopada 2006 r.

Dyrektor szkoły
mgr Ryszard Pawka

II edycja konkursu Sprzączki i guziki...

Newsy
II edycja konkursu "Sprzączki i guziki z orzełkiem ze rdzy- Katyń 71 lat po zbrodni"

Miło nam poinformować, że nasi uczniowie po raz kolejny zostali laureatami ogólnopolskiego konkursu: "Sprzączki i guziki z orzełkiem ze rdzy- Katyń 71 lat po zbrodni" organizowanego przez Instytut Pamięci Narodowej. Zadaniem konkursowym było stworzenie karty z albumu poświęconej jednej, konkretnej osobie zamordowanej wiosną 1940 r. z rozkazu władz sowieckich. Konkurs cieszył się wielkim powodzeniem.
Do IPN wpłynęło 258 prac ze 109 placówek - przede wszystkim ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych (zarówno z Polski jak i spoza niej). Nagrodzonych zostało 40 prac konkursowych (indywidualnych i zespołowych), których autorami są 64 osoby. Wśród nagrodzonych prac, aż 5 jest autorstwa uczniów naszego Gimnazjum. Nagrodą w tym konkursie jest wyjazd na Ukrainę, do miejsc związanych ze Zbrodnią Katyńską oraz martyrologią Polaków w czasie II wojny światowej. Aleksandra Czerniakiewicz, Daniel Kałdunek, Katarzyna Kryk, Noemi Sikorska, Zuzanna Stanuch i Bartłomiej Nowakowski wraz z nauczycielką historii Iwoną Wąsik, wezmą udział w tygodniowym konwersatorium terenowym, które odbędzie się na początku października 2011 r. Spośród wielu miejsc, jakie laureaci będą mogli zobaczyć, znajdą się m.in. Kijów, Charków, Krzemieniec, Poczajów czy Lwów. Wszystkim serdecznie gratulujemy i przypominamy, że kolejna edycja konkursu już niebawem!!!


Opłaty

Newsy
Wysokości składek na ubezpieczenie i Radę Rodziców
w roku szkolnym 2011/2012
dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum.


UBEZPIECZENIE

Składka w wysokości 45,00 zł (obejmuje również ubezpieczenie szatni).

Wpłaty na ubezpieczenie przyjmowane są wyłącznie w sekretariacie szkoły podstawowej (pokój 47) do 23 września 2011 r.

RADA RODZICÓW

Wysokości składek na Fundusz Rady Rodziców w roku szkolnym 2011/2012

* 50 zł na jedno dziecko w szkole
* 75 zł na dwoje dzieci w szkole
* 85 zł na troje dzieci w szkole

INFORMACJA
o możliwościach dokonywania wpłat na Fundusz Rady Rodziców

Rada Rodziców przy Zespole Szkół nr 7 w Lublinie informuje, że wpłat na Fundusz Rady Rodziców można dokonać:

* indywidualnie na konto w ALIOR BANKU
35 2490 0005 0000 4500 7733 2416

* w szkole w sekretariacie szkoły podstawowej (pokój 47)
* bezpośrednio do klasowych Przedstawicieli Prezydium Rady Rodziców
Wygenerowano w sekund: 0.01
10,135,398 unikalne wizyty