Gimnazjum nr 24 w Lublinie

Kuratorium

Urząd Miasta






Lepsza Szkoła

Nocny Maraton Filmowy

Samorząd Uczniowski1. Organizatorem nocnego maratonu filmowego jest Gimnazjum nr 24 w Lublinie.
2. Nocny maraton filmowy przeznaczony jest wyłącznie dla młodzieży uczącej się w naszej szkole z oceną zachowania minimum poprawną. Ponadto prawo do uczestnictwa w imprezie mają jedynie uczniowie, którzy w dniu imprezy byli obecni na zajęciach szkolnych.
3. Nocny maraton filmowy odbywa się w wyznaczonych salach lekcyjnych w godzinach 19:00 – 22.30. Wejście na nocny maraton filmowy będzie możliwe od godziny 18.30 do 19.00. Po upływie tego czasu drzwi będą zamknięte.
4. Uczniowie biorący udział w nocnym maratonie filmowym najpóźniej do godz. 12.00 w piątek (19. maja) powinni dostarczyć opiekunowi SU (osobiście lub przez członków SU) zgodę rodziców na udział w imprezie, wg wzoru zamieszczonego poniżej:
Wyrażam zgodę, na udział mojej córki / mojego syna ………………...............................……….,
w Nocnym Maratonie Filmowym, który odbędzie się w dniu 19 maja (piątek) w Zespole Szkół nr 7 w Lublinie.

Poniżej proszę zaznaczyć właściwą decyzję (tylko jedną!) krzyżykiem po lewej stronie

Wyrażam zgodę na samodzielny powrót córki/syna z i biorę na siebie pełną odpowiedzialność.

Zobowiązuję się do osobistego odbioru córki/syna.

………………………………………………..
podpis rodzica/opiekuna



5. W trakcie trwania nocnego maratonu filmowego obowiązuje zakaz wychodzenia na zewnątrz budynku.
6. W czasie nocnego maratonu filmowego zakazane są niebezpieczne zabawy oraz zachowania zagrażające bezpieczeństwu, zdrowiu i życiu uczestników imprezy (zaczepki, bójki itp.).
7. Zakazuje się przynoszenia niepotrzebnych, niebezpiecznych przedmiotów. Przedmioty wartościowe są wnoszone na własną odpowiedzialność.
8. Wszystkim uczniom (uczestnikom nocnego maratonu filmowego) bezwzględnie zabrania się palenia tytoniu, spożywania alkoholu, zażywania jakichkolwiek środków odurzających pod groźbą poniesienia konsekwencji zgodnie ze statutem szkoły.
9. W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego regulaminu (bójki, ordynarne zachowanie się, palenie papierosów, picie alkoholu itp.) organizator ma prawo usunąć uczestnika imprezy z budynku szkoły (po telefonicznym zawiadomieniu rodzica bądź opiekuna). Uczeń usunięty z imprezy musi zostać odebrany przez rodziców lub prawnego opiekuna. Tacy uczniowie nie będą mieli również prawa wstępu na kolejne imprezy tego typu organizowane przez szkołę.
10. Straty materialne (zawinione) powstałe podczas nocnego maratonu filmowego pokrywane są przez sprawcę (ucznia i jego rodziców).
11. Dla zapewnienia bezpieczeństwa uczniów oraz zabezpieczenia obiektu szkolnego, opiekę podczas nocnego maratonu filmowego sprawują nauczyciele wyznaczeni przez v-ce dyrektora Gimnazjum nr 24.
12. Za pozostawienie w czystości obiektu szkolnego (korytarze, toalety i inne wykorzystane pomieszczenia) odpowiedzialni są wszyscy uczniowie.
13. Podczas maratonu przewiduje się projekcje 8 filmów w 4 salach (po 2 w każdej sali).
14. Niniejszy regulamin należy przedstawić uczniom na godzinach wychowawczych przez ich wychowawców. Rodzice będą mogli zapoznać się z regulaminem na stronie internetowej szkoły. Każdy uczeń własnoręcznym podpisem zobowiązuje się do przestrzegania powyższego regulaminu.

Niebawem niniejszy komunikat zostanie uzupełniony o listę filmów prezentowanych w ramach maratonu.
Wygenerowano w sekund: 0.00
10,130,634 unikalne wizyty